Як команда Зеленського хоче виграти інформаційну війну на Донбасі: відповідь радника президента

Про інформаційну війну з Росією на Донбасі у прямому ефірі 24 каналу під час ток-шоу «Політична анатомія» розповів радник команди президента з політичних питань Микита Потураєв.

Артем Овдієнко, ведучий: Як Володимир Зеленський буде повертати цих людей в Україну? (йдеться про жителів окупованого Донбасу – 24 канал)

Микита Потураєв, радник команди президента з політичних питань: Важко буде вести, звичайно, цю інформаційну війну. Але коротко. Перше – ми маємо туди пробити мовлення хоча б одного ефірного каналу, телевізійного. Хоча б одного радійного каналу.

Також в «Політичній анатомії»: Українці давно визначилися в темі мови, а політики продовжують маніпулювати, – соціолог

Там стоять у них сучасні глушки. Вони сучасні, це не старі 70-х років КДБшні. Але технологія та сама. Але наші західні союзники нам обіцяли попередньо допомогти. Як то кажуть, «на кожну хитру гайку знайдеться свій болт». Допомогти обіцяли з обладнанням високотехнологічним, яке дозволяє обходити ті глушилки і все ж таки пробивати. Це перше.

Дарія Кудімова, ведуча: Пробивати російськомовними каналами чи україномовними?

Микита Потураєв: Пробивати, звичайно, спеціально створеним для цього російськомовним каналом.

Дарія Кудімова: Мені здається, що якщо ми зараз тут усі навіть перейшли на російську мову, нас все одно би не дивилися на окупованому Донбасі, якби й мали змогу.

Артем Овдієнко: Ми маємо спеціально створений державний канал. Він зветься канал іномовлення UA TV, ціле Міністерство інформаційної політики.

Микита Потураєв: Маємо канал, маємо міністерство і маємо нуль результатів. Тому дозвольте туди з іншим контентом і російською мовою. Давайте подивимося, може інший результат отримаємо? Тому що як казав Ейнштейн, не варто повторювати один і той самий експеримент сто разів, очікуючи що на сто перший ти отримаєш чомусь інший результат.

Читайте також: Путін хоче підсадити Зеленського на перевірений гачок

Артем Овдієнко: А як ви фідбек оціните? Як дізнаєтеся, чи буде ваша робота результативною?

Микита Потураєв: Інструмент – фокус-групи. Тисячі людей щотижня перетинають лінію фронту, чи як її називають лінію розмежування… Друге рішення – це платформа-агрегатор контенту, тому що ми не виграємо ту війну інформаційним мовленням. Вигравати треба теж розважальним у свою чергу. Ми ж не дарма заборонили російські серіали, і це треба було зробити. Тому що там отрута у кожному кадрі.

Артем Овдієнко: А «Свати»?

Микита Потураєв: Покажіть мені отруту в «Сватах». От якийсь там спецназ чи там щось з Охлобистіним, з Пореченковим і тд. Оце отрута. Де отрута в Сватах – я не бачу… Тобто маємо туди давати розважальний контент, маємо давати просвітницький контент, маємо давати новинний контент.

Артем Овдієнко: Цим буде займатися Олександр Ткаченко і «95 квартал»? Хто цим буде займатися?

Микита Потураєв: Треба залучати до цього гроші та інші ресурси західних партнерів. Треба залучати державні ресурси, це звичайно гроші. Треба створювати умови для державного приватного і для державного цивільного партнерства. Тому що треба туди залучати і великі медіагрупи. Всі. Тому що жоден «1+1» не закриє вимог такої платформи. Тогбто треба і Пінчука туди, і Ахметова туди.

Дарія Кудімова: Зараз велика мідеагрупа Медведчука намалювалася, і її?

Читайте також: Классическая медиапроституция, или Журналистика по-медведчуковски

Більше про це – дивіться у повному випуску ток-шоу «Політична анатомія».

Leave a Comment