Соратник Зеленського розповів про взаємовідносини з каналами олігархів

Соратник і бізнес-партнер Володимира Зеленського по студії «Квартал 95» Сергій Шефір розповів, як передвиборний штаб новообраного президента Володимира Зеленського будував відносини з загальнонаціональними телеканалами.

Про це він розповів в інтерв’ю виданню «theБабель» .

«Насправді, до нас всі основні канали — ICTV, "Україна", СТБ — були лояльні. "Плюси" просто підтримували», — сказав він.

На питання, чи зустрічався Зеленський з власником каналу «Україна» Рінатом Ахметовим, Шефір сказав: «Думаю, що із Зеленським не зустрічався. Можу дати 99,9 відсотка». Він підкреслив, що канал «Україна» їм «не заважав, виявляв лояльність».

За словами Шефіра, в штаб Зеленського навіть дзвонили з «України» і цікавилися, чому вони не розміщують в їхньому ефірі політичну рекламу.

«Ми ж в останній момент до них зайшли [з політичною рекламою], тому що у них дорожче було. Ви ж знаєте, бюджет кампанії був рекордно маленький. Ми не підраховували, але в підсумку увійшли приблизно в мільйонів п’ять доларів», — зазначив соратник Зеленського.

Коментуючи інформацію про те, що власник СТБ і ICTV Віктор Пінчук рекомендує людей в команду, Шефір сказав: «Рекомендує на рівні порад? Всі рекомендують. Допускаю, що це могло бути».

Також Шефір розповів, що з каналом «1 + 1» Ігоря Коломойського була домовленість про підтримку Зеленського, «але ніякої фінансової складової в цьому не було».

«Це була звичайна домовленість партнерів. Хлопці, ми у вас виходимо на каналі. Ми хочемо продовжувати це робити, ви нас підтримаєте? Вони сказали: "Так, звичайно, ми вас підтримаємо, нам з вами по дорозі», — підкреслив він.

Відповідаючи на питання, чи була на початку передвиборної кампанії розмова з Коломойського про співпрацю з «1 + 1», Шефір заявив: «Плюси» будуть лояльні і не будуть нас мочити? Якщо не буде за що мочити, то вони сказали: "Так, все буде нормально". А що вони нам давали? Так, вони анонсували "«Слугу народу».

За даними руху «Чесно», Петро Порошенко витратив на телерекламу втричі більше Володимира Зеленського під час передвиборної кампанії.

Згідно з інформацією Нацради з питань телебачення, в ефірі «1 + 1» за період з 31 січня до 31 березня 2019 року телепроекти з Володимиром Зеленським зайняли 14% від всього програмного наповнення каналу. За цей період на «1 + 1» не було зафіксовано жодного критичного матеріалу або інформації про Зеленського.

«Аргумент»

Leave a Comment